NIEUWE CITROËN Ë-C3
Unieke eigenschappen van de Ë-C3
Ongeëvenaard comfort
De eenvoud van elektrisch rijden
Rijk uitgerust
Ongeëvenaard comfort
De eenvoud van elektrisch rijden
Rijk uitgerust
Het comfort van elektrisch rijden
Een langere actieradius voor meer vrijheid
Eenvoudig opladen aan huis
Onderweg eenvoudig opladen
Plan lange reizen met gemak
3 verschillende uitrustingsniveau's
1 actieradius
5 carrosseriekleuren
3 verschillende uitrustingsniveau's
1 actieradius
5 carrosseriekleuren
De Ë-C3 is verkrijgbaar in 3 uitrustingsniveaus
Uitrusting Ë-C3 YOU
Exterieur & design:
- 16-inch stalen velgen met sierdoppen 'PYRITE'
- LED-koplampen
- LED-dagrijverlichting
Interieur & infotainment:
- Citroën Head-Up Display (i) Het Citroën Head-Up Display biedt eenvoudig toegang tot de belangrijkste informatie voor de bestuurder voor meer veiligheid en comfort.
- Smartphone Station (i) Een geïntegreerde standaard om uw telefoon in te plaatsen, waarna via NFC-technologie een speciale app wordt gelanceerd. Hiermee krijgt u toegang tot telefoonfuncties, radio, navigatie en bediening voor uw muziek.
- Stoelen bekleed met stof
- e-Remote: laadbeheer (MyCitroën-app) (i) Controleer vanaf uw smartphone de laadstatus en resterende actieradius. Start en volg een laadsessie op afstand of plan een laadschema vanuit de MyCitroën-app.
Comfort & veiligheid:
- Citroën Advanced Comfort®-veersysteem (i) Veersysteem met dual progressive hydraulic bump stops. Dit gepatenteerde design biedt maximaal comfort voor alle inzittenden, ongeacht de wegcondities.
- Parkeersensoren achter
- Airconditioning
- Automatisch inschakelende koplampen
- Active Safety Brake (i) Wanneer een ongeval dreigt boven een snelheid van 7 km/u wordt de bestuurder gewaarschuwd. Als de bestuurder niet tijdig reageert, grijpt het noodremsysteem automatisch in.
- Active Lane Departure Warning System (i) Corrigeert automatisch de koers van de auto en houd hem in de juiste rijbaan door de bestuurder te waarschuwen of automatisch bij te sturen wanneer de knipperlichten niet worden gebruikt.
- Verkeersbordherkenning (i) Herkent de geldendde snelheidslimiet en geeft deze weer in het instrumentenpaneel om de bestuurder te informeren.
- Elektrisch bedienbare ramen voor
- Elektronische parkeerrem
Laadoplossingen:
- Boordlader 7,4kW - 1 fase (i) Laad het batterijpakket via wisselstroom naar 100% op in 7u10min bij een vermogen van 7,4 kW.
- Mode 3-laadkabel (voor wallbox) (i) De Mode 3-laadkabel is geschikt voor gebruik met uw wallbox thuis en openbare laadpunten.
Uitrusting ë-C3 PLUS
(meeruitrusting t.o.v. YOU)
Exterieurdesign:
- 17-inch stalen velgen met wielsierdeksels 'AZURITE'
- Bodembeschermplaten voor en achter
- Glanzend zwarte dakrails
- Two-tone dak
- Color Clips
- Led-koplampen
Interieur & Infotainment:
- Infotainmentsysteem met 10,25-touchscreen
- Draadloze smartphone-mirroring via Apple CarPlay en Android Auto
- Stoelbekleding Urban Grey stof
- In twee ongelijke delen (60/40) neerklapbare achterbank
- In hoogte verstelbare bestuurdersstoel
- Bekleed stuurwiel
Comfort & Veiligheid:
- Citroën Advanced Comfort®-stoelen(i) Stoelen met extra dikke schuimvulling met zeer hoge dichtheid voor optimaal comfort bij elke rit.
- Elektrisch inklap- en verwarmbare buitenspiegels
- Automatische ruitenwisserbediening
- Intelligente koplampen(i) Wanneer tegenliggers of inhalers worden gedetecteerd, wordt automatisch van grootlicht naar dimlicht overgeschakeld.
- Elektrische parkeerrem
Uitrusting van de Ë-C3 MAX
(meeruitrusting t.o.v. PLUS-uitvoering)
Exterieur & design:
- 17'-inch facetgeslepen lichtmetalen velgen 'ATACAMITE'
- 3D LED-achterlichten
- Donkergetinte achterruiten
Interieur & infotainment:
- 3D-navigatiesysteem
- Draadloze smartphonelader
- e-Remote: Op afstand instelbare temperatuurregeling (via MyCitroën-app)
- Zelfdimmende achteruitkijkspiegel
- Stoffen bekleding 'Metropolitan Grey' / TEP-stoelen
Comfort & veiligheid:
- Automatische airconditioning
- Achteruitrijcamera
- Elektrisch bedienbare ramen achter
De Ë-C3 is leverbaar met 1 actieradius
Elektromotor met 113PK en automatische transmissie
- Automaat met één versnelling plus regeneratief remsysteem
- Actieradius in gecombineerde WLTP-cyclus: 320 km
- Energieverbruik: 17,1-17,4 kWh / 100 km
Exclusieve eigenschappen
De iconische C3 waar u van houdt, in alle opzichten verbeterd
Veilig onderweg
Citroën C-Zen lounge
Altijd verbonden
Koop hem online of bij een verkooppunt
1. STEL
SAMEN
2. PAS UW CONTRACT AAN
3. CONTROLEER UW GEGEVENS
4. 14 DAGEN BEDENKTIJD
Leveringsmogelijkheden
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:
● Lorem ipsum dolor
● Lorem ipsum dolor
Betaalmogelijkheden
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:
● Lorem ipsum dolor
● Lorem ipsum dolor
F.A.Q
How do I order online?
On this website , you are able to review our offers and personalise an offer to suit your needs and if you would like you can continue to order online.
You can personalise an offer by configuring the car for example choosing from the available paints, engines, interior trims and options.
You can personalise the finance settings by adjusting the term, mileage and cash deposit levels. Please note that currently this website only offers the ability to order online with Personal Contract Purchase (PCP) finance through Stellantis Financial Services UK Limited, the official finance partner of Citroën UK. However other finance options are available and you can discuss these with any of our Citroën retailers.
Once you have personalised the offer to suit your needs, you can choose to continue to order online, save it so you can review it later or send us a request for assistance and we'll get in touch to help.
If you would like to order online you will need some key pieces of information in order to complete the process. You will need to have handy your driving licence, bank information and employment details. This information is required to apply for finance.
The online process can take between 20-30 minutes and there is help available along the way via phone, email or live chat.
I have a question about Ordering Online, who can help me?
Our Online Sales Support Team are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays.
Please call on 0800 042 2255, Email: citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.
Our network of UK Retailers will also be happy to assist.
What finance options are available online?
PCP (Personal Contract Purchase) is currently the only available finance option on this website.
Other finance options are available but currently only through our network of Citroën retailers.
What is PCP finance?
PCP means Personal Contract Purchase and is a way of financing a vehicle purchase.
With Personal Contract Purchase (PCP), you can purchase your vehicle with a deposit, monthly payments and, if you wish to own the vehicle at the end, a balloon payment (also know as the Guaranteed Future Value). Since you won’t have to pay for part of the car until the end of the contract, this gives you additional flexibility.
I currently own a car. Can I use it as a part exchange?
If you currently own a car you may want to part exchange this for a new vehicle.
On this website , we are able to give you an estimated valuation for your current car for guidance purposes only.
However, our network of Citroën retailers will be able to assist you further with your current car and, after inspection, give you a firm valuation for your current car.
If I order online, how long it will take for me to get my new car?
During your online journey, we will show you an indicative lead time to build one. However, we do have stock of certain vehicles and may be able to offer you an earlier handover if that is convenient.
If you need a very quick delivery, please contact us and we can explain what vehicles are currently available. Or you can always contact our network of Citroën retailers.
What happens if I want to make a change to my online order?
If you want to make any changes to your order, please contact our Online Sales Support Team who are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays on 0800 042 2255 or citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.
Or contact your selected retailer directly.
How do I find my local Citroën Retailer?
You can find the contact details of your nearest Citroën Retailer on the Online Store Locator as you progress through your online order.
Or, you can find them directly by clicking here.
Who is supplying my new vehicle?
Please see the Citroën store Terms and Conditions here at the bottom of the page that will explain the roles of the different partners in the order online process. But your order will be placed with your prefered Citroën retailer.
How to use a promo code?
To use a promo code, on CItroën Store, simply pick the model and trim that you're interested in, personalise it the way you like and then go to the Order Summary page by clicking Continue. On the Order Summary page, you'll see a box labelled ADD A PROMO CODE. Simply add the code you've been given into this box and then click on the Apply button to receive the discount.
Note - only one valid Promo Code can be applied to an Order.
Krijg uw Ë-C3 binnen 14 dagen geleverd
Citroën Flexcare
Connect Plus
Free2Move charge
Preventief onderhoud
Color Clips
Dakdragers & dakkoffer
Fietsendrager
ONS TEAM ZIT VOOR U KLAAR
ALTIJD DICHTBIJ
Uw dichtstbijzijnde Citroën-werkplaats: op minder dan 10 minuten* rijden